Általános Szerződési Feltételek

 

ÁLTALÁNOS RENDELKEZÉSEK

Martin Rosenberg

Székhely: Nové sady 988/2,60200 Brno ,Czech Republik

STATISZTIKAI SZÁMJEL: 10689583

Az összes általunk kínált áru eredeti.

A vevő a fizetési kötelezettséggel járó rendelés rögzítésével tudomásul veszi a az Általános szerződési feltételeket az áru kézbesítéséhez, amelyet az eladó fél határozott meg. A vevő és az eladó közötti kapcsolatra ezek a feltételek vonatkoznak, amelyek mindkét félre nézve kötelezőek.

1.1. Árak és ÁFA mértéke

Nem vagyunk bruttó adófizetők.

. A Webáruházban feltüntetett árak érvényesek azok visszavonásáig vagy megváltoztatásig. A Webáruházban szereplő termékképek és készletinformációk tájékoztató jellegűek és a valóságtól eltérhetnek.

AZ ÁRU RENDELÉSE

Lehetőséget kínálunk Önnek arra, hogy közvetlenül az otthonából vásároljon, bárhol, bármikor, könnyen és kényelmesen. A szerződés tárgya csak a vásárlási szerződésben megjelölt áru - vagyis a megrendelt termék. Biztosítjuk Önöket arról, hogy ügyfeleinknek csak a tökéletes állapotban és az adott terméktípusra jellemző előírásoknak vagy tulajdonságoknak megfelelő szállítmányokat küldünk, a Szlovák Köztársaságban érvényes szabályoknak, előírásoknak és rendeleteknek megfelelően. Az elektronikus rendelés érvényességének feltétele, hogy kitöltse a megrendelőlapon feltüntetett összes szükséges adatot. A megrendelés a vásárlási szerződés előszerződése is, a vételi szerződés az áru kézbesítésével jön létre. A vásárlási szerződés megkötéséhez az eladó által a megrendelés hivatalos megerősítése szükséges.

Felhívjuk kedves vásárlóink figyelmét, hogy a weboldalunkon feltüntetett képek az egyes termékeknél csupán tájékoztató jellegűek, és nem képezik a termékek tulajdonságainak kötelezettséget jelentő ábrázolását. A csomagolás ezért némileg eltérhet a képen láthatótól a gyártó által végzett esetleges változtatások miatt.

A RENDELÉS VISSZAIGAZOLÁSA

A rendelését 24 órán belül fogadjuk, e-mailben elküldjük Önnek a megrendelés megerősítését. Természetesen ha bármi nem egyértelmű, kapcsolatba lépünk Önnel.

SZÁLLÍTÁSI MÓDOK

Az általunk kínált szállítási módokat ITT találja. Felhívjuk azonban a figyelmet, hogy a csomag kézbesítési ideje a raktárunkból való elküldés időpontjától értendő, és a szállítást végző futárszolgálat leterheltségétől függően változhat.

FIZETÉSI MÓDOK

UTÁNVÉT - a fizetés a csomag kézbesítésekor esedékes. Az utánvét díja 400 Ft.

KÁRTYÁS FIZETÉS – a megrendelés létrehozása után átirányítja a biztonságos PayU fizetési kapuhoz, ahol megadja a szükséges adatokat. Ha a tranzakció engedélyezett, a fizetés azonnal megtörténik. Támogatjuk a biztonságos fizetést.

6. A VÁSÁRLÓ KÖTELESSÉGEI

A csomag elküldéséről e-mailben értesítjük. A csomagot két (legfeljebb három) munkanapon belül várhatja. Ha a kézbesítés a raktáron lévő termékeinknél négy munkanapon belül nem történik meg, az ügyfél köteles azonnal kapcsolatba lépni velünk e-mailben az info@ridov.hu címen.

7. ELEKTRONIKUS SZÁMLA

A fizetési igazolást elektronikus számla formájában küldjük az ügyfélnek. Ez bármikor letölthető az e-mail mellékletéből. Elektronikus számlát is igényelhet a következő e-mail címen: info@ridov.hu

8. REKLAMÁCIÓ ÉS GARANCIA

Az esetleges reklamációkat az Önnel való előzetes egyeztetés alapján individuálisan, az Ön igényeinek megfelelően intézzük érvényes jogszabályok szerint. A vevő köteles az árut átvétel után ellenőrizni, hogy az esetleges sérüléseket észre vegye. Amennyiben bármi probléma merülne fel a kapott termékkel kapcsolatban, a vevő köteles a lehető legrövidebb időn belül jelenteni azt. Nem vállalunk felelősséget a futár által okozott károkért. A Polgárjogi Törvénykönyvvel sz. 150/2004 összhangban minden termékre 24 hónap a garancia. A garancia az áru kézhezvételének napjától kezdődik. Ez idő alatt az összes reklamált hiba megoldása ingyenes. A garancia csak a gyártási hibákra terjed ki.

A garancia nem terjed ki az áru hibáira és sérüléseire:

- ha mindennapi használattól kopott,

- ha beavatkozásokat, módosításokat végeztek az árun: javítás az eladó részvétele nélkül, ill. utasításaival ellentétben,

- ha az árut az utasítások nem betartásával olyan célokra használták fel, amelyek nem felelnek meg a műszaki előírásoknak, amelyekre nem alkalmas, vagy elhanyagolták az áruk gondozását,

- ha nem megfelelő környezetben történő üzemeltetés és a nem megfelelő használat okozta a sérülést,

- ha a minősítés nélküli beavatkozás vagy a paraméterek megváltoztatása okozta

- ha a hibát az áru nem megfelelő használata, szakszerűtlen használata, túlzott terhelése, mechanikai sérülése vagy kopása, vagy a vevőnél helytelen tárolás okozta,

- ha a hibákat szakszerűtlen elektromos beavatkozás, a hálózati túlfeszültség vagy az elektrosztatikus kisülés okozta,

- ha a hibák az eladó által nem befolyásolható egyéb körülmények miatt merültek fel (különösen külső hatás, korrózió, agresszív víz, nem megfelelő kezelés stb.).

A reklamáció folyamata:

Értesítsen minket a reklamációról telefonon, vagy e-mailben.

Az árut a Packeta csomagküldő szolgálat segítségével díjmentesen küldheti vissza nekünk, ennek pontos menetét megküldjük Önnek e-mailben. Amennyiben a vásárló más módot választ a termék visszaküldésére, a szállitási költség a vásárlót terheli.

A küldeményben mellékelje a megrendelést bizonyító számlát, valamint a reklamáció okát.

A feladó köteles a terméket biztonságosan, erős és szállításra alkalmas csomagolásban összekészíteni, egyúttal a küldemény belsejét kellőképpen megerősíteni és oly módon kibélelni, hogy a szállítás, tárolás és a különféle logisztikai folyamatok során az adott áru ne tudjon sérülni vagy elveszni.

A bélésnek rögzítenie kell a terméket és védeni az esetleges ütésektől (például buborékos fólia, légpárnák, polisztirol, stb.).

A panaszukat a lehető leggyorsabban, legkésőbb azonban az áru átvételét követő 30 napon belül feldolgozzuk.

! FIGYELMEZTETÉS: A visszaküldött árunak épnek kell lennie, megfelelően csomagolva az eredeti csomagolásban, a védőfóliának nem szabad sérültnek lennie, és nem lehet használt. Ha az árut már kicsomagolták és használták, akkor higiéniai okokból nem lehet visszaadni. Utánvétes csomagot nem veszünk át. Amennyiben a fogyasztó a terméket sérülten, használtan, vagy olyan állapotban küldi vissza, amely nem felel meg az Eladó által kiküldött áru állapotának, tudomásul veszi, hogy az Eladó jogosult ezt a kárt abból az összegből levonni, amelyet a Vevő fizetett az áruért, vagy a pénzt nem köteles visszafizetni!

Nem lehetséges reklamálni az ajándékot és egyéb olyan árut, amelyért a vevő nem fizetett. Valamint nem képezheti reklamáció tárgyát a megvásárolt termék által okozott esetleges allergiás reakció.

9. AZ ÁRU NINCS RAKTÁRON

Amennyiben megrendelését előre kifizette és az adott termék nincs raktáron, az összeget visszautaljuk az Ön által megadott számlaszámra 10 munkanapon belül.

10. A RENDELÉS TÖRLÉSE

A vevőnek joga van bármikor visszavonni a megrendelést bármilyen indok nélkül, az áru kiküldése előtt e-mailben vagy telefonon keresztül! A Ptk. 102/2014 rendelete alapján a vevőnek joga van az áru átvételétől számított 14 naptári napon belül elállni a szerződéstől indoklás nélkül. A visszatérítés határideje az elállás kézbesítésétől számított 14 napon belül várható. A fogyasztó köteles az árut az elállástól számított 14 napon belül elküldeni. Azonban a visszaküldött árunak épnek kell lennie, megfelelően csomagolva, az eredeti csomagolásban, a sértetlen védőfóliával, és nem lehet használt. Abban az esetben, ha a fogyasztó már átvette a megrendelt árut, köteles azt visszaadni az eredeti, sértetlen csomagban.

A 3.§ 1. cikkely i) betű 102/2014 törvény alapján a fogyasztóvédelemről, idézet: "A távolban kötött szerződés vagy az üzlethelyiségen kívül kötött szerződés megkötése előtt, vagy ha a szerződés a fogyasztó rendelése alapján lett megkötve, az eladónak világosan és egyértelműen közölnie kell a fogyasztóval a 2. bekezdés alapján vagy egy nemzetközi megállapodás alapján, amelyre a Szlovák Köztársaság kötelezett:

i) tájékoztatás arról, hogy ha a fogyasztó eláll a szerződéstől, akkor viseli az áru visszaküldésének költségét az eladónak a 10. §. 3, és ha távollévő szerződéstől eláll, az áruk visszaküldésének költsége, amelyet természetüknél fogva nem lehet postai úton visszaküldeni "

A 10. § (1) bekezdésének megfelelően A törvény 3. pontja: "A szerződéstől való elálláskor a fogyasztó csak az áru az eladónak vagy az eladó által felhatalmazott személynek való visszaküldés költségeit viseli.

11. AZ ÁRU TULAJDONJOGA

Az áru egészen a kifizetés pillanatáig a w

ebáruház tulajdona.