Általános Szerződési Feltételek
ÁLTALÁNOS RENDELKEZÉSEK
Martin
Rosenberg
Székhely:
Nové sady 988/2,60200 Brno ,Czech Republik
STATISZTIKAI
SZÁMJEL: 10689583
Az
összes általunk kínált áru eredeti.
A
vevő a fizetési kötelezettséggel járó rendelés rögzítésével tudomásul veszi a
az Általános szerződési feltételeket az áru kézbesítéséhez, amelyet az eladó
fél határozott meg. A vevő és az eladó közötti kapcsolatra ezek a feltételek
vonatkoznak, amelyek mindkét félre nézve kötelezőek.
1.1.
Árak és ÁFA mértéke
Nem vagyunk bruttó adófizetők.
. A Webáruházban feltüntetett árak érvényesek
azok visszavonásáig vagy megváltoztatásig. A Webáruházban szereplő termékképek
és készletinformációk tájékoztató jellegűek és a valóságtól eltérhetnek.
AZ
ÁRU RENDELÉSE
Lehetőséget
kínálunk Önnek arra, hogy közvetlenül az otthonából vásároljon, bárhol,
bármikor, könnyen és kényelmesen. A szerződés tárgya csak a vásárlási
szerződésben megjelölt áru - vagyis a megrendelt termék. Biztosítjuk Önöket
arról, hogy ügyfeleinknek csak a tökéletes állapotban és az adott terméktípusra
jellemző előírásoknak vagy tulajdonságoknak megfelelő szállítmányokat küldünk,
a Szlovák Köztársaságban érvényes szabályoknak, előírásoknak és rendeleteknek
megfelelően. Az elektronikus rendelés érvényességének feltétele, hogy kitöltse
a megrendelőlapon feltüntetett összes szükséges adatot. A megrendelés a
vásárlási szerződés előszerződése is, a vételi szerződés az áru kézbesítésével
jön létre. A vásárlási szerződés megkötéséhez az eladó által a megrendelés
hivatalos megerősítése szükséges.
Felhívjuk
kedves vásárlóink figyelmét, hogy a weboldalunkon feltüntetett képek az egyes
termékeknél csupán tájékoztató jellegűek, és nem képezik a termékek
tulajdonságainak kötelezettséget jelentő ábrázolását. A csomagolás ezért
némileg eltérhet a képen láthatótól a gyártó által végzett esetleges
változtatások miatt.
A
RENDELÉS VISSZAIGAZOLÁSA
A
rendelését 24 órán belül fogadjuk, e-mailben elküldjük Önnek a megrendelés
megerősítését. Természetesen ha bármi nem egyértelmű, kapcsolatba lépünk Önnel.
SZÁLLÍTÁSI
MÓDOK
Az
általunk kínált szállítási módokat ITT találja. Felhívjuk azonban a figyelmet,
hogy a csomag kézbesítési ideje a raktárunkból való elküldés időpontjától
értendő, és a szállítást végző futárszolgálat leterheltségétől függően
változhat.
FIZETÉSI
MÓDOK
UTÁNVÉT
- a fizetés a csomag kézbesítésekor esedékes. Az utánvét díja 400 Ft.
KÁRTYÁS
FIZETÉS – a megrendelés létrehozása után átirányítja a biztonságos PayU
fizetési kapuhoz, ahol megadja a szükséges adatokat. Ha a tranzakció
engedélyezett, a fizetés azonnal megtörténik. Támogatjuk a biztonságos
fizetést.
6. A VÁSÁRLÓ KÖTELESSÉGEI
A
csomag elküldéséről e-mailben értesítjük. A csomagot két (legfeljebb három)
munkanapon belül várhatja. Ha a kézbesítés a raktáron lévő termékeinknél négy
munkanapon belül nem történik meg, az ügyfél köteles azonnal kapcsolatba lépni
velünk e-mailben az info@ridov.hu címen.
7. ELEKTRONIKUS SZÁMLA
A
fizetési igazolást elektronikus számla formájában küldjük az ügyfélnek. Ez
bármikor letölthető az e-mail mellékletéből. Elektronikus számlát is igényelhet
a következő e-mail címen: info@ridov.hu
8. REKLAMÁCIÓ ÉS GARANCIA
Az
esetleges reklamációkat az Önnel való előzetes egyeztetés alapján
individuálisan, az Ön igényeinek megfelelően intézzük érvényes jogszabályok
szerint. A vevő köteles az árut átvétel után ellenőrizni, hogy az esetleges
sérüléseket észre vegye. Amennyiben bármi probléma merülne fel a kapott
termékkel kapcsolatban, a vevő köteles a lehető legrövidebb időn belül
jelenteni azt. Nem vállalunk felelősséget a futár által okozott károkért. A
Polgárjogi Törvénykönyvvel sz. 150/2004 összhangban minden termékre 24 hónap a
garancia. A garancia az áru kézhezvételének napjától kezdődik. Ez idő alatt az
összes reklamált hiba megoldása ingyenes. A garancia csak a gyártási hibákra
terjed ki.
A
garancia nem terjed ki az áru hibáira és sérüléseire:
- ha
mindennapi használattól kopott,
- ha
beavatkozásokat, módosításokat végeztek az árun: javítás az eladó részvétele
nélkül, ill. utasításaival ellentétben,
- ha
az árut az utasítások nem betartásával olyan célokra használták fel, amelyek
nem felelnek meg a műszaki előírásoknak, amelyekre nem alkalmas, vagy
elhanyagolták az áruk gondozását,
- ha
nem megfelelő környezetben történő üzemeltetés és a nem megfelelő használat
okozta a sérülést,
- ha
a minősítés nélküli beavatkozás vagy a paraméterek megváltoztatása okozta
- ha
a hibát az áru nem megfelelő használata, szakszerűtlen használata, túlzott
terhelése, mechanikai sérülése vagy kopása, vagy a vevőnél helytelen tárolás
okozta,
- ha
a hibákat szakszerűtlen elektromos beavatkozás, a hálózati túlfeszültség vagy
az elektrosztatikus kisülés okozta,
- ha
a hibák az eladó által nem befolyásolható egyéb körülmények miatt merültek fel
(különösen külső hatás, korrózió, agresszív víz, nem megfelelő kezelés stb.).
A
reklamáció folyamata:
Értesítsen
minket a reklamációról telefonon, vagy e-mailben.
Az
árut a Packeta csomagküldő szolgálat segítségével díjmentesen küldheti vissza
nekünk, ennek pontos menetét megküldjük Önnek e-mailben. Amennyiben a vásárló
más módot választ a termék visszaküldésére, a szállitási költség a vásárlót
terheli.
A
küldeményben mellékelje a megrendelést bizonyító számlát, valamint a reklamáció
okát.
A
feladó köteles a terméket biztonságosan, erős és szállításra alkalmas
csomagolásban összekészíteni, egyúttal a küldemény belsejét kellőképpen
megerősíteni és oly módon kibélelni, hogy a szállítás, tárolás és a különféle
logisztikai folyamatok során az adott áru ne tudjon sérülni vagy elveszni.
A
bélésnek rögzítenie kell a terméket és védeni az esetleges ütésektől (például
buborékos fólia, légpárnák, polisztirol, stb.).
A
panaszukat a lehető leggyorsabban, legkésőbb azonban az áru átvételét követő 30
napon belül feldolgozzuk.
!
FIGYELMEZTETÉS: A visszaküldött árunak épnek kell lennie, megfelelően
csomagolva az eredeti csomagolásban, a védőfóliának nem szabad sérültnek
lennie, és nem lehet használt. Ha az árut már kicsomagolták és használták,
akkor higiéniai okokból nem lehet visszaadni. Utánvétes csomagot nem veszünk
át. Amennyiben a fogyasztó a terméket sérülten, használtan, vagy olyan
állapotban küldi vissza, amely nem felel meg az Eladó által kiküldött áru
állapotának, tudomásul veszi, hogy az Eladó jogosult ezt a kárt abból az
összegből levonni, amelyet a Vevő fizetett az áruért, vagy a pénzt nem köteles
visszafizetni!
Nem
lehetséges reklamálni az ajándékot és egyéb olyan árut, amelyért a vevő nem
fizetett. Valamint nem képezheti reklamáció tárgyát a megvásárolt termék által
okozott esetleges allergiás reakció.
9. AZ
ÁRU NINCS RAKTÁRON
Amennyiben
megrendelését előre kifizette és az adott termék nincs raktáron, az összeget
visszautaljuk az Ön által megadott számlaszámra 10 munkanapon belül.
10. A
RENDELÉS TÖRLÉSE
A
vevőnek joga van bármikor visszavonni a megrendelést bármilyen indok nélkül, az
áru kiküldése előtt e-mailben vagy telefonon keresztül! A Ptk. 102/2014
rendelete alapján a vevőnek joga van az áru átvételétől számított 14 naptári
napon belül elállni a szerződéstől indoklás nélkül. A visszatérítés határideje
az elállás kézbesítésétől számított 14 napon belül várható. A fogyasztó köteles
az árut az elállástól számított 14 napon belül elküldeni. Azonban a
visszaküldött árunak épnek kell lennie, megfelelően csomagolva, az eredeti
csomagolásban, a sértetlen védőfóliával, és nem lehet használt. Abban az
esetben, ha a fogyasztó már átvette a megrendelt árut, köteles azt visszaadni
az eredeti, sértetlen csomagban.
A 3.§
1. cikkely i) betű 102/2014 törvény alapján a fogyasztóvédelemről, idézet:
"A távolban kötött szerződés vagy az üzlethelyiségen kívül kötött
szerződés megkötése előtt, vagy ha a szerződés a fogyasztó rendelése alapján
lett megkötve, az eladónak világosan és egyértelműen közölnie kell a
fogyasztóval a 2. bekezdés alapján vagy egy nemzetközi megállapodás alapján,
amelyre a Szlovák Köztársaság kötelezett:
i)
tájékoztatás arról, hogy ha a fogyasztó eláll a szerződéstől, akkor viseli az
áru visszaküldésének költségét az eladónak a 10. §. 3, és ha távollévő
szerződéstől eláll, az áruk visszaküldésének költsége, amelyet természetüknél
fogva nem lehet postai úton visszaküldeni "
A 10.
§ (1) bekezdésének megfelelően A törvény 3. pontja: "A szerződéstől való
elálláskor a fogyasztó csak az áru az eladónak vagy az eladó által
felhatalmazott személynek való visszaküldés költségeit viseli.
11.
AZ ÁRU TULAJDONJOGA
Az
áru egészen a kifizetés pillanatáig a w
ebáruház tulajdona.